Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför

Jag har så himla många sådana, allt ifrån Gossip girl till Scrubs, jag är en riktig all ätare när det gäller serier, förutom svenska serier så som Solsidan och liknande. Varför jag fastnar för dem kan jag inte svara på utan att gå igenom alla mina favoritprogram

→ Gossip girl -  Älskar dramat, att få leva sig in i en helt annan värld från den jag själv lever i.
→ Scrubs - Älskar humorn, en bra serie att slökolla på
→ Hells Kitchen - Jag älskar Gordon Ramsey ♥
→ How I met your mother - Får mig dock att sakna mina underbara vänner hemma i Stockholm, men otroligt underhållande
→ The Big bang theory - Behöver jag ens förklara mig?
→ Sex and the city -  Samma förklaring som Gossip girl
2011-03-15 @ 12:47:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0