Fredag 20110318

Dagen idag har varit lång. Började jobba vid 12. Jobbade till stäning vid 18 och då väntade en jätte disk på mig. Tog hand om den och bakade muffins inför imorgon, får fin besök av Annika och Malin. Muffinsarna kommer bli perfekta cupcakes när frostingen kommer på imorgon. Borde även städa lite här hemma, men gör det imorgon istället.
Vid halv tio imorgon ska jag möta upp tjejerna för att gå på garage salen som jag skrev om för några dagar sedan. Köpa massa skor ska jag göra. Jag älskar skor! Hoppas jag hittar massor i min storlek, sen ska jag även försöka hitta några skor till Conrad. Jag och Malin får slåss om barnskorna då Oliver och Conrad har samma storlek.

Jaja, jag ska väl släcka nu så jag orkar med imorgon.
God natt!
2011-03-18 @ 23:42:56 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, har också köpt dom. Dock inte börjat läsa än då jag har tappat suget på att läsa... :(

2011-03-22 @ 18:50:20
URL: http://saramistander,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0