Jag som var så sugen...

Hela dagen idag har jag gått runt och suktat efter mina ostbågar jag köpte på ÖB i söndags, har fortfarande inte rört påsen och tänkte öppna den idag till lets dance, men när jag kom hem från jobbet vid halv sex var Daniel hungrig, så jag ställde mig och lagade pasta med köttfärsås och så åt jag alldeles för mycket och kommer inte orka äta något mer på denna sidan av tolv slaget i alla fall, så nej, inga ostbågar blir det idag i alla fall. Kanske imorgon.
2011-03-25 @ 21:20:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fan, nu lockade du in mig där också! Handlade fast jag inte har råd egentligen :) ses imorrn! Kram

2011-03-25 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0