Kalas redan idag

Malin och Stefan bjöd in mig och Daniel på kaffe idag, dock orkade inte Daniel så jag fick åka själv. Malin hade bakat en tårta på en halv timma och slagit in en fin present till mig. Så hade ett litet kalas för mig redan idag, även Annika och Håkan var med. Länge sedan jag träffa dem nu, blir lätt så då de bor på andra sidan E6an.
Fick i alla fall sista Laila boken "One more slice" så nu får ingen annan köpa den till mig hälsade Malin.
Det var ett riktigt mysigt slut på veckan, tårta är ju aldrig fel, trots att jag ska gå på min låg kalori diet nu i en vecka fram till fredag, men men, lite fusk får man stå ut med.
Tänkte kanske bjuda hem dem på tisdag också på lite hembakta semlor, det är ju trots allt fettisdagen då. Får höra med dem imorgon. (Fast det vet dem ju inte om än...)

2011-03-06 @ 20:14:54 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0