Lördag 20110305

Köpte världens sötaste kuddar idag (bild längst ner) på jobbet. Daniel vet dock inte om det än. Han får se när han kommer hem, skickade iväg honom på fest med sina kompisar, själv stannar jag hemma, jobbar imorgon igen så sparar mig tills nästa helg då jag fyller år och ska träffa alla mina vänner. Längtar något otroligt!
Men att återgå till mina köp, köpte även två fina löpare som jag har på "köksbordet" super bra blev det med dem också.

Sitter just nu och kollar Bridget Jones dagbok som går på trean, kommer nog dock somna när som helst är jätte trött.
Tror min kropp börjar bli trött den också, idag till exempel kunde jag inte komma på vad jag gjorde i torsdags, jag visste att jag inte var ledig och jag var nästan säker på att jag inte jobbade på hemtex, det var riktigt läskigt, fick gå till almenackan och kolla upp vad jag gjorde, då såg jag ju att jag hade jobbat med Elin  den dagens om städerska.
Läskigt var det i alla fall. Daniel sa att det beror på stress, men stressad är jag ju inte. Får se om det fortsätter, är ju i alla fall ledig fyra dagar i helgen! Dessutom får jag tillbringa dem med nära och kära hemma i Stockholm ♥


Bild från Hemtex.se

2011-03-05 @ 22:41:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0