Stenungssund idag

Idag blir det jobb i Stenungssund 11-17 på Hemtex. Skönt att få jobba med något jag kan, blev lite tjatigt för Elin när jag hela tiden frågade vad som behövde göras, visste ju inte vad som ingick i städningen. Men idag blir det att förklara vad skillnanden mellan satin, percale och vanligt tvåskafts bomull är och att alla tre faktiskt är 100% bomull bara vävda på olika sätt och använda av olika sortets fina trådar från bomullen, så det är kul!

Hoppas chefen är där idag också, så kan jag prata lite smått med henne om en grej. En rätt stor grej i och för sig och det går igenom.

Nej nu måste jag börja göra mig klar och åka iväg, Stenungssund ligger ju en bit bort så behöver åka vid 20 över 10, plus att jag även ska handla på maxi innan.
2011-03-04 @ 09:36:16 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0