Torsdag 20110310

Vaknade alldeles för tidigt idag, kvart i nio slog jag upp ögonen och kunde inte somna om, lika bra dock, har lite ärenden som jag måste utföra innan jobbet idag. Har två samtal att ringa, ett ringde jag precis, det var till HSB, vi har nämligen inte fått några inbetlanings kort till hyran för fler månader, men vår kontakt skulle ringa upp mig igen efter att hon hade kollat upp det.

Sen ska jag ringa ett till samtal, men där var det upptaget, ska försöka ringa senare igen.
Ska även förbi Lindex och kolla efter en jacka till Conrad som mamma hade sett hemma i Stockholm men som inte fanns i Conrads storlek, så ska kolla efter den både här i Kungälv och i Stenungssund.

Sen blir det jobba i fyra timmar och sen hem och packa, gjorde aldrig det igår, skulle i och för sig kunna göra det nu, har ju ändå en hel del tid på mig, börjar inte jobba förrän 13.00 ändå.
Sen bär det av hemmåt, ska få se Stockholm igen! Och min kära garderob med alla skor! Jag älskar mina skor! ♥
2011-03-10 @ 10:51:16 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0