Morgonmöte

Är uppe alldeles för tidigt om man jämnför med när jag somnade i natt, men det är inte så mycket att göra åt.
Anledningen till att jag är uppe nu är att vi ska ha möte på jobbet. Och eftersom Daniel jobbar så är jag utan bil, men det är bra att jag har snälla arbetskamrater som är villiga att åka lite extra för att hämta mig, stackars Jennifer som bor i Mölnlycke (råkade säga fel en gång, råkade säga att hon bodde i Mölndal, vilket inte var så lyckat haha) som likgger på andra sidan Göteborg och cirka en kvarts biltur senare från Bäckebol(jobbet). Får baka lite bullar till helgen eller något som tack!

Runt tolv kommer Daniel och hämtar mig. Då ska jag hem snabbt och piffa till mig, sen ska jag, Annika och Malin ut på shoppingtur! Netto, Klädkällarn, Backaplan och IKEA står på schemat ♥
2011-05-05 @ 07:22:44 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0