Söndag 20110529

Ullared idag var helt underbart! Kom hem med så mycket fint, bland annat

→ En Adidas jacka/tröja
→ Två par jeans shorts, ett par med spetskant
→ Lite godis
→ Fina underkläder med texten "I <3 Babes" på, bara för att.
→ Två grymt fina linnen
→ Två skålar
→ Och så vidare.

Blev en hel del i alla fall, var hemma runt halv sju.
Daniel har också varit på språng hela dagen också, bland annat hjälpt Rickard att flytta, men han kom hem för ett tag sedan och hade i tankarna att vi bör möbler om! Om jag blir lycklig!? OHJA! Som jag väntat på detta, just nu sitter han och gör en 3D modell i sin dator för att se om allt går ihop, han är nämligen lite avancerad denna pojkvännen. Men lika bra, hoppas jag får köpa en ny matta då också snart :P
2011-05-29 @ 22:16:55 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0