Egen tid

Sambon är på konsert med Rickard, så jag fick en hemma kväll för mig själv. Vilket faktiskt passar mig väldigt bra.
Så efter jobbar (jobbade 16-20) så åkte jag snabbt till Maxi och köpte Ben&Jerry glass och åkte hem till tvn och spelade tillbaka Idol, har ju ondeman box så kan spola tillbaka vissa program.
Glassen var för övrigt min första BJ glass på hela detta året! Som ni vet har jag räknat kalorier ett tag och har därför hoppas över sådana lyx saker som BJ glass, som faktiskt innehåller 1000 kalorier ungefär i en förpackning (en kvinna ska få i sig ca 2000 under en hel dag) men kan i alla fall säga att glassen inte alls var lika god som jag minns den. Inte alls värd 50 kronor! Håller mig nog till vaniljglass med lite chokladsås i framtiden...

Hoppas Daniel kommer hem snart. Börjar bli ensamt nu... Måste nog åka och hämta honom hos hans föräldrar också eftersom han var tvungen att låna hans pappas bil...
2011-10-14 @ 22:14:42 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0