Lördagsmiddag

Idag ska vi till Annika och Håkan på middag, det blir Afrikana till varmrätt som Annika fixat ihop och Cheesecake med jordgubbsås till efterätt som jag har fixat. Dock så sprack cheesecaken igår när den svalna så jag blev väldigt besviken på det, man vill ju gärna komma med en fin efterrätt, men men, inte så myckert att göra åt saken.

Nu sitter jag och kollar cakeboss (love it!) medan Sandra duschar, måste fixa jordgubbsåsen snart också, så jag inte glömmer den.
Imorgon kommer förresten Sara hit också! Vet inte om jag skrivit det tidigare, men hon var i alla fall ledig söndag - tisdag, så vi sa till henne att boka en biljett hit, så tar vi oss en tripp till Ullared på måndag. Imorgon ska vi ta oss till Göteborg, ska jag snacka lite med tele2 och lite sånt, blir nog mysigt!
2011-10-22 @ 13:30:41 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0