Fredags AW

Bloggen hamnar lite åt sidan nu när jag kommit hem från Stockholm igen känner jag. Vet egentligen inte varför. Jobbar inte direkt mycket, kanske är därför, har inte så mycket att skriva.
Daniel har i alla fall råkat ut för en förkylning så han är säng liggandes med feber och så.

Ikväll ska jag ut på en AW (after work) med en kompis som jag lärde känna på komvux för ett år sedan. Vi ses inte så ofta men ibland så. Älskar att äta på Malt & Humle, riktig god mat. Tanken var att Daniel och Rickard skulle följa med också, men Daniel ville helst inte, konstigt nog :P

Och imorgon ska jag och Malin på Bokmässan med alla andra Göteborgare. Hoppas de har massa billiga pocketböcker där då. Och kanske en och annan känd författare...
2011-09-23 @ 17:07:24 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0