Söndag 20110904

Idag är det en sån dag då jag inte kommer göra någonting, är otroligt seg i kroppen, det ända jag kommer göra är att laga mat, men det är bara för att det är något som måste göras.

Förresten, förra veckan när jag klippte av mig håret så passade jag på att ta två hål i örat, ett nere vid snibben, brevid där jag redan hade, och så en i mitten av örat ungefär. Nu är det som så att det översta örat (de i mitten) har lyckats svullna upp något otroligt, hela örat är ju nästan två gånger fetare. Någon som vet hur jag sla göra? Tvättar det morgon och kväll men ingenting vill hjälpa. Bör jag ta ut det? Har ju hört om skräckhistorier om infekterade percing hål som folk tar ut och så vips så har man massa var och äckel fast i örat som lakt fast där. Vill ju inte riktigt råka ut för det.

Kanske ska vänta ett tag till och se vad som händer...
2011-09-04 @ 16:01:28 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0