Nuläget

Hela min lediga dag har gått åt att sitta på soffan och springa fram och tillbaka till toaletten för att skölja ögonen med vatten, eller ja, badda dem med vatten från en bomulls rundell vill säga.
Vet inte riktigt om det börjar bli bättre än, imorse var det värst i höger öga och vänster var inte alls lika jobbig, men nu har det flyttat på sig och det är vänster öga som är sjukt irreterande och höger känns inte alls.
Kan ju alltid hoppas att det har läkt till imorgon, ska ju väg och jobba då, vill ju helst inte skärma iväg alla kunder och helst vill jag ju ha lite mascara så jag inte ser alldeles för trött ut... Men om det fortfarande är kvar så kommer jag jobba ändå, fast utan mascara, hoppas det inte syns allt för mycket, det som mest syns är egentligen att det är uppsvullet.

Nej nu ska jag nog ta och lägga mig och kolla på "Bruce den allsmäktige" som visas på fyran. Innan det kollade jag på Breaking Dawn som jag fick av Malin och Stefan i 21 års present. ♥
2012-04-08 @ 23:02:13 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lär ju inte jobba om det är en ögoninfektion. Det smittar som sjutton. När jag hade det bad läkaren mig vara hemma några dagar.

2012-04-09 @ 03:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0