Onsdag 20120418

Gick upp runt tio idag, klockan elva skulle jag befinna mig hos Frida för att äntligen få håret klippt! Mitt hår har mått så dåligt och blivit alldeles för långt sedan jag klippte mig sist. Det var lika skoj som vanligt att sitta där och bli fin och samtidigt prata lite skit med Frida, en hel del bröllop blev det så klart.
Kom därifrån runt tolv igen och har suttit i soffan sedan dess, trodde jag började 14 idag, men kollade på schemat nyss och då stod det 14.30, så jag har verkligen inte bråttom någonstans.

Utbildningen igår förresten var hur bra som helst, inte alls som jag tänkt mig. Det var mycket mera än bara massa lager som jag redan kunde, fick mer information vad man behöver tänka på vid olika sälj osv. Riktigt roligt!
Hoppas jag kommer få användning för detta idag på jobbet.

2012-04-18 @ 13:31:15 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0