Peppar peppar ta i trä

När jag hade arbetsintervjun med chefen på Guldfynd så var en av frågorna "hur ofta blir du sjuk?" Jag som väldigt sällan blir sjuk svarade att det nästan aldrig skedde, men detta skulle jag tydligen inte ha gjort. För nu har jag varit förkyld sedan i onsdags och imorse när jag vaknade så hade mina ögon klistrats igen, gick upp, tvättade bort och somnade om igen, vaknade tre timmar senare och det var samma visa igen. Så nu har jag antagligen råkat ut för en ögoninflamation.

Detta har jag absolut inte tid med. Måste ju jobba nästa vecka, kan ju inte skräma bort kunderna med svullna ögon.
Nej nu hoppas jag att detta försvinner inom 24 timmar! Måste vila ordentligt nu på min lediga dag.
2012-04-08 @ 13:07:50 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0