Baka massa kakor

När Jennifer på mitt jobb började med LCHF i vintras så fick jag 400g blockchoklad som hon hade liggandes hemma. Så igår och idag har jag tagit hand om all choklad. Igår bakade jag en chokladkaka till middagen hos Malin och Stefan, de bjöd på Tacos (what else?) och så tog jag med mig kakan. När jag bakade kakan fick Daniel för sig att han ville ha kokos toppar så lovade honom att göra det. Plus att jag tänkte baka lite havrekakor med choklad i idag. Så nu är all choklad använd och jag har två degar ståendes i kylen för att bli klara för ugnen.

Försöker hitta goda kakrecept till mitt kalas som jag kanske ska ha om ca två veckor, kommer ju inte vara hemma i Göteborg på min födelsedag så får ha kalaset innan. Planen är att ha mini kalas, göra massa kakor och bullar i miniformat, på så sätt kan man ju äta mera av flera. Eller?
2012-02-26 @ 14:23:45 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0