Dags igen!

Idag är det ännnu en gång dags att testa brudklänningar! Ska ner till Emilianos som ligger i samma hus som vi bor i. Hoppas att han har fått in lite fina nyheter som jag inte såg senast. Hoppas även att jag redan nu hittar den perfekta klänningen! Börjar faktiskt känns mig stressad över det, dumt nog. Tänk om jag bara väljer en som jag inte ens gillar, för att jag inte hittar någon bättre?

Efter att jag testat klänningar så ska jag och Annika in till Backaplan en snabbis, hon skulle in till telia eller nått för att skaffa sig en ny telefon, för hon ville också vara med och spela wordfeud! Älskar att det är en av anledningarna till att hon vill skaffa en android telefon!

2012-01-04 @ 12:42:07 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0