Det går ju inte frammåt i alla fall

Häromdagen så hittade jag en jätte bra konditoritor hemma i stockholm som gjorde jätte fina tårtor som skulle vart perfekta, så jag mejlade dem och frågade om det gick att boka konsultations tid hos dem tills jag och Daniel (+ hans föräldrar) åker upp i mars. Men fick svaret tillbaka att de hade lagt ner tårtverksamheten och sålde nu bara saker till bakning och liknande. Hopp tänkte jag, bara att fortsätta leta.

Sen idag så väntade jag ett viktigt samtal, skulle få besked om en rätt stor grej, väntar, väntar och väntar... Till slut får jag samtalet och får beskedet att personen i fråga inte kan lämna besked än och vill skjuta upp beskedet en vecka till... Hopp typiskt...
2012-01-13 @ 15:47:04 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0