Ensam igen

Stockholmarna åkte nyss hemåt igen, Jimmy var lite stressad tror jag och ville komma hem. Saknar dem redan, men vet att Sandra och Sara snart kommer hit igen, rättare sagt om tre veckor. Då ska vi tatuera oss och gå på bröllopsmässa. Ska bli mysigt, den gången kommer nog Carro med också. Hon har aldrig varit här så ska bli kul och se vad hon säger om min lilla lägenhet här. Det blir ju rätt trångt med 4 pers här, men det fungerar.

Förresten! Hittade min klänning igår, nu är det bestämt vilken jag ska gifta mig i. Ska beställa den och sånt imorgon kväll. Äntligen, och den känns verkligen rätt, vill ha på mig den hela tiden!
Och som ni förstår så kommer jag inte lägga ut någon bild på den här på bloggen, det får ni vänta med tills efter bröllopet.
2012-01-22 @ 14:35:23 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0