Födelsedag

Om lite mer än en månad (den 12 mars) fyller jag år igen, de senaste två åren har jag firat detta genom att dra ihop ett gäng vänner gått ut på någon resturang och ätit god mat och sedan gått ut på krogen. Detta år kommer antagligen firas på samma sätt, dock så kommer Annika och Håkan antagligen vara med oss i Stockholm denna gång, så i år funderar jag på att boka bord på olearys (älskar deras mat!) i kista och sen boka några bowlingbanor som ligger i samma lokal som resturangen...


Min födelsedag förra året, tog kortet medan jag satt och
väntade på alla vänner som skulle komma förbi mig innan.

En konversation mellan mig och Sandra på min 20 års dag.

2012-01-25 @ 15:44:09 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0