Fredag 20120120

Gårdagen gick ut på att först passa lille Oliver i några timmar, sedan sitta och prataa med hans mamma som hade varit på ultraljud för att kolla lille bebisen i magen, nu vet vi om det är en kille eller tjej, eller ja, till 75 % i alla fall. Sen vid två skulle Oliver till dagis för inskolning så jag åkte hem, kollade lite tv och lagade mat för att sen åka till Annika och möta upp henne och Malin för att fixa det sista med inbjudningskorten. Så nu är dem i alla fall klara.

Idag har hela dagen gått ut på att städa! Mina vänner kommer ju sen ikväll (läs: i natt) och ville ha det fint här hemma tills dess, så klart! Så köket är skurat och lika så badrummet, och självklart vardagsrummet/matrummet/sovrummet är också städat och fint. Nu kan jag bara sitta här och vänta på att dem kommer. Fast... de har ju inte ens börjat åka än. Sara slutar om en timma och då börjar de åka hitåt.

Ska nog åka med Daniel bort till Maxi sen när han ska iväg till sin mamma och pappa för att bo där i helgen, vi får nämligen inte plats här hemma annars. Ska köpa lite grönsaker och dip som jag blivit sjukt sugen på. Har även lagt in en flaska vin på kylning som jag ska dricka medan jag väntar på dem... Hade tänkt att kanske hinna baka bröd också... och duscha.... Känner mig stressad nu...
2012-01-20 @ 18:14:47 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0