Smartson

I december fick jag ett mejl av Smartson, för er som inte vet vad det är så är det en sida där man får testa på olika produkter, ungefär som buzzador, man får ett mejl om en ny produkt eller tjänst som man oftast får testa på gratis (ibland kan man få varorna till ett mycket bra reducerat pris) sen får man välja om man vill anmäla sig som testpilot eller inte, beroende på om man tycker att det är intressant eller inte.

I alla fall, i december fick jag ett mejl ifrån dem där de undrade om jag ville vara med och testa på en nya epilatorn från Braun, självklart ville jag det. Jag har under flera år epilerat benen, men den jag har börjar bli dålig och gammal plus att denna nya hade mycket mer funktioner.
*Inbyggd lampa
*Vridbart huvud
*Rakbland inbyggda i ett av huvudena
*3 Olika huvuden att välja mellan vid olika tillfällen.
*Vattentät (!)

Jag blev till slut utvald av smartson att få vara med och testa epilatorn och fick den redan samma vecka. Testade den samma kväll och jag älskade den! Den fungerar vekrligen, älskar att den är vattentät för då man man epilera i duschen, den jag hade innan var mycket krångligare, den tålde inte alls vatten och man fick inte ens vara fuktig om benen för att få använda den. Så detta var underbart! Sen hjälpte lampan till så otroligt mycket!

Och som tack nu för att jag testat denna epilator så får jag behålla den! Den är värd nästan 2000 kronor om jag hade köpt den i butik, så det är helt otroligt!

På Smartson kan man få testa på allt möjligt, vet att Annika och Malin fått testa på efterrätter, såser, andra epilatorer och så vidare.
Om ni också vill bli testpiloter hos Smartson är det bara att gå in här (länk) och anmäla sig till deras nyhetsbrev så får man erbjudanden ibland.
Vill ni gå med i Buzzador (som fungerar på samma sätt) så går ni in här(länk) och registrerar ett konto. På Buzzador har jag också fått testa på allt möjligt, allt från deodoranter, tamponger, ansiktstvätt, smink borttagning osv..
2012-01-27 @ 23:57:50 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0