Lördag 20120317

Dagarna här i Stockholm går fort, och redan imorgn är det dags att åka hem till Göteborg.
Det har hunnits med en hel del bröllopsplanering och fixning här hemma. Eller ja, kollat upp mera med priset osv. Hade möte med Hannah igår också, en gammal vän som ska fota oss, så har mer koll där. Skönt! Nu ska allt bara bokas så är det mesta klart.
På måndag ska jag dessutom äntligen få hämta min klänning! Den kommer få hänga hos Annika och Håkan annars kommer Daniel se den flera gånger om.

Har även hinnit med en hel de annat, firat min födelsedag, träffat vänner, firat mormors födelsedag, varit på bio, ätit ute, tittat på alla dessa bebisar som kommit till världen den senate tiden osv.

Nej men det ska faktiskt bi väldigt skönt att få komma hem till Kungälv imorgon och gå tillbaka till vardagen.

Saknar min babe otroligt mycket också.♥
2012-03-17 @ 14:23:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0