120508

Blir en lite tidigare morgon idag som sagt, brukar annars gå upp vid nio för att ta min morgon promenix, men idag ringde klockan redan vid åtta, och trots att det bara var en timma tidigare så kändes det rejält. Kanske har det med att göra att jag satt uppe lite länge igår, sen när jag väl la mig så kunde jag inte riktigt somna på direkten heller, men efter ett tag så.

Idag blir det en lång dag på jobbet, öppning till stängning, ska bli spännande, är ju nu mera van med att jobba högst 5 timmar och sedan gå hem igen, idag blir det snarare 9 timmar. Men det ska säkert gå bra.
Angående mitt nya jobb på guldfynd som jag varit på nu i snart en och en halv månad (började typ den 26 mars) så trivs jag super bra! Ju mer jag lär mig och kan desto roligare blir det, vill helst vara självständig och gillar inte direkt att be om hjälp. Om jag hade fått bestämma så hade jag kunnat allt redan första dagen. Men riktigt så är det tyvärr inte.

Nej dags att göra sig vacker nu då och sen ta sig till jobbet.
2012-05-08 @ 08:30:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0