Bröllopsdrömmar

Igår var vi hos Annika och Håkan igen, vi blev bjudna på middag, kaffe och lite spelande av Hollywood igen, självklart gjorde Per Moberg mig och Annika sällskap också, dock denna gång i vit form och inte rosé. För mig gick det sämre och sämre ju mer inflyttande Moberg hade på mig, typiskt.

I alla fall, anledningen till att vi åkte upp ( ialla fall den störta av dem) var för att prata bröllop och testa klänningen. Åh, önskar att jag kunde få visa er, verkligen älskar min klänning. Hade nästan glömt hur glad den gör mig, var inte testat den sen i mars tror jag. Allt blir så fint tillsammans också. Önskar vi skulle gifta oss idag, helst igår. Men jag är ändå rätt glad för att det är lite mer än en månad kvar.

När vi kom hem runt halv två i natt så kunde jag inte direkt somna, låg och tänkte på allt som har med bröllopet att göra. Att det är tråkigt att inte alla kan komma, hur jag ska lösa med mina tärnpresenter, hur hela dagen kommer se ut och så vidare. Detta resulterade sedan att jag typ hela natten legat och drömt om bröllopet också. Bland annat att jag inte fick någon möhippa, även fast jag är livrädd för vad mina vänner hittat på så hoppas jag faktiskt att jag får någon. Drömde att Madde hade tagit med sig massa killkompisar som satt och drack massa alkohol inne hos mormor innan vigseln, men det värsta var att Daniel fortfarande inte hade fixat någon vigselförättare, trots att det var 20 minuter kvar tills vi skulle gifta oss, som tur var skulle jag precis vakna då så slapp bli arg på honom i drömmen. Haha!
Nej usch, tror mina nerver börjar spöka nu, men snart är det dags.♥
2012-05-18 @ 09:41:06 Bröllop 30 Juni 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0