Här vare dött...

Börjar bli dålig på detta igen, och det kommer knappast bli bättre nu ett tag framåt. Idag åker jag äntligen hem till Stockholm, åker dock inte förrän senare idag, ska jobba först, så måste packa ihop allt nu. För så fort jag slutat så kommer Daniel med alla sakerna och så åker vi  på direktent ill Landvetter. Men just nu försöker jag ta reda på om jag kan lyckas ta med min brudklänning på flyget. Skulle nämligen behöva få hem den. Och SAS har nu en chatt funktion på hemsidan där man kan chatta med SAS personal istället för att ringa den...
Fort gick det också, på fem minuter har jag nu fått min fråga ställd och fått svar på den. Dock så visste personen jag pratade med inte riktigt, det var tydligen olika, måste fråga när jag checkar in senare. Hoppas det går bra.

Hur som helst.. Ska som sagt hem till Stockholm idag. Ska träffa Sandra och Sara hela kvällen och kolla på ESC finalen. En väldigt viktig tradition som vi har. Sen under redan av dagen ska det fixas med bröllopet. Det ska fixas med tårta, blommor dukningar, stolar till cermonin och så vidare. Borde ha skrivit upp allt i kalendern, för detta är sista gången jag åker hem nu innan bröllopet, eller ja, jag kommer åka hem ca en vecka innan bröllopet också för att vara hemma och fixa, men vill helst få klart så mycket som möjligt nu denna omgång.

Men det blir nog bra, Sandra har lovat att hjälpa mig, hoppas bara hon blir frisk snart.
JUSTE! Måste hjälpa mormor, mamma och pappa shoppa kläder också till bröllopet... Ni ser, kommer på saker hela tiden, dags att skriva upp!
2012-05-26 @ 09:10:05 Bröllop 30 Juni 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0