Dip dye

Sitter hemma i soffan och väntar på att klockan ska bli dags att åka och hämta tjejerna. Jag, Sandra och Carro ska på bio ikväll. Ska hämta dem om en timma.. 
 
Tidigare idag hjälpte vi Thomas och sussi och flytta, eller ja, i alla fall packa ihop allt i släpvagnar och bilar, i veckan får de nycklarna till sitt hus men de ville ha klart allt innan. När vi var klara stack jag och Sandra iväg och hämta Carro för lite gym, skönt att få svettas lite igen. 
Direkt efter gymet ville alla som hjälp till i flytten äta pizza, så fick bli en sallad, en sjukt tråkig och inte allt för god sallad. 
Sen sprang jag hem och duschade, medan alla andra stack iväg till OKQ8 och sen vidare mot Västerås. 
Och nu sitter jag här. Har sminkat mig, målat naglarna och ordnat min fina dip dye i håret, köpte hår kritor som jag testade nyss, så kul.. Fanns massa olika färger, men idag rockar jag rosa! 
2013-04-13 @ 17:45:39 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra:)

Vart hitta du dom hårkritorna??;) kram

2013-04-14 @ 13:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0