På jobbet

Denna morgon började bra, allt gick enligt planerna tills det var dags att gå till bilen, först så gick min väska sönder halvvägs ner för trappen, så var bara att vända upp igen och byta väska. Kastade ur alla träningskläder ur träningsväskan och snabbt in med det viktiga i den. Gick igen och kom halvvägs till bilen då jag kommer på att jobb nycklarna ligger ju kvar i den andra väskan, så det var bara att vända igen. Kom äntligen iväg till jobbet sen, stressad som en ko då jag hade ärenden i centrum innan jobbet oxå, skyndar mig, kommer in på jobbet, pratar lite med min chef och berättar om allt som gått fel på morgon, så brister hon ut "men du vet om att du inte börjar förrän 11.35 idag?"
GAAH!! Klockan var då 10.55 eller nått... Så nu sitter jag här i köket på jobbet och väntar på att gå ut och jobba...

Denna dag är emot mig!

2013-04-15 @ 11:21:46 Mobilblogga Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0