Alla hjärtans dag

Ska strax bege mig mot jobbet för tredje dagen i rad. Idag väntar ett nio timmars pass i butiken vilket suger rejält. Idag hade jag mycket hellre slutat tidigare eller varit ledig hade varit ännu bättre. Känner mycket mera för att vara hemma med Jimmy när han kommer hem från jobbet och bara vara. Detta beror inte bara på att det är alla hjärtans dag, de senaste dagarna har jag faktiskt kännt så, vet inte vad som hänt med mig.
Men jag får snällt vänta tills ikväll när vi ses.
 
Idag är det ny kampanj på jobbet också, så nu ska det pluggas nya erbjudanden i huvudet.
Kanske tittar in och skriver in något mer senare på lunchen eller nått.. För nu måste jag åka iväg.
 
(känner att detta inlägg var väldigt onödigt, haha! Men nu tänker jag publisera det ändå, så ni 5 läsare har något att läsa en stund)
2013-02-14 @ 10:12:47 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu orkar jag inte skriva längre, men du fick några kommentarer iaf. Puss och kraaam

2013-02-17 @ 07:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0