Jobb

Sitter på luncha just nu. Jobbar 11-20 idag så det är lite segt. Aldrig speciellt roligt att jobba stängning en fredag, men det sker inte allt för ofta så det är ju bra.
Har redan haft två besök i butiken trots att jag bara jobbat tre timmar, först kom Jenny in, en arbets kamrat, vi stod och snackade lite skit som vi brukar. Tur att vi jobbar i helgen båda två. Sen kom Dennis in och trakasserade lite. Gav mig order om att han och Jimmy ville ha godis ikväll när jag slutat och att jag absolut inte fick köpa polkagrisar som jag köpte sist, de var tydligen inte så omtyckt.

Nej. Nu borde väl jag ta och springa ner till bilen och snurra på P-skivan (måste ordna med personal parkeringen!) och sen börja jobba igen...

Laters baby!

2013-02-08 @ 14:28:08 Mobilblogga Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0