Lovar att jag lever

Jag har under någon vecka nu funderat på om jag ska börja blogga igen. Saknar att få skriva av mig lite då och då. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva här...
Har börjat jobba på Hemtex i stinsen där jag har ett vikariat på 28 timmar/veckan så det är ju alltid bra.
Sen så bor jag numera med min underbara sambo och vi letar faktiskt hus tillsammans <3 men vi får se hur det blir, Jimmy är så jäkla kräsen på husen så det är inte allt för lätt att hitta ett hus som är bra nog för herrn.

Men men, vi får se när vi hittar huset, vi har faktiskt inte allt för brottom :-)

Lägger upp en riktig pudding bild på mig och Sandra från i lördags oxå. Tagen precis efter jag hade ramlat i en trapp med några promille i kroppen.

2013-02-07 @ 20:39:35 Mobilblogga Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte Jimmy ihop med nån av dina vänner förut??

2013-02-10 @ 11:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0