This is f*cking awsome!

Det blev aldrig någon klippning av Sandras hår igåhanterings ringde för att boka tid så var frisören hon ville ha ledig, men istället så bokade hon tid till idag, tyvärr jobbar jag idag så kan inte följa med och se till att hon verkligen kapar håret. Men hon har lovat mig att verkligen kapa av det.. 
 
Igår satt vi och googla lite inspirations bilder på hår som hon kunde ta med sig, fastnade för en bild på Sophie Bush där hon hade axel långt hår och vågigt, sjukt fint, så idag kör jag oxå på det. 
 
Lagom svårt att få till en bra bild med en stor iPad i handen, telefonen har jag blue-rayen för att lyssna på musik. 
 
Förresten fick en kommentar om att ni ville se "dagens" antar att ni menar kläder, och visst skulle jag väl kunna det, men sanningen är den att ni ca 5 av 7 dagar i veckan skulle få se mig i arbetskläder.. 
Men någon gång i bland kanske det går att lägga upp, bara för skoj skull. 
 
Nej hörrni, nu måste jag göra det sista innan jag drar iväg till jobbet. 
 
2013-02-12 @ 12:29:21 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0