Vad ska mina helger bestå av nu!?

Sitter på jobbet och har lunch igen...
Satt här nyss ensam och åt min naturdiets bar och hade det lugnt, tills Jenny stormade in, med en systempåse i högsta hugg. Dock var det ju mat i påsen (säger hon iaf) och en stor kryddburk med sallads krydda.
Denna tjej förgyller banne mig mina helger när jag jobbar, hon är alltid uppkäftig mot mig och kallar mig för pensionär och frågade om jag skulle till ålderdomshemmet när jag och Sandra skulle gå ut på krogen. Efter varje arbetspass finns det alltid en "dagens Jenny" att berätta hemma och alla skrattar lika mycket varje gång åt henne.
Borde banne mig adoptera henne!

Fast nu till det jobbig, på torsdag lämnar hon mig för 6 veckor i Asien, den lilla grisen, detta betyder ju att jag i tre helger måste klara mig utan henne. Jäkla skit, hoppas jag överlever

2013-02-09 @ 12:49:14 Mobilblogga Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0