Solig söndag

Denna dag har spenderats en stor del på stranden med Sandra och Carro, vi åkte vid halv tolv imorse och låg och solade fram till halv fyra. Något bad blev det inte då vi är lite för kräsna med värmen i vattnet, plus att vi skulle handla efteråt och ville inte riktigt gå med blöta kläder på Maxi. När vi väl kom hem sen var det bara att hoppa in i duschen, kände mig väldigt äcklig. Det har varit sjukt varmt idag! Hela 30 grader stod det i bilen när vi åkte ifrån stranden.

Just nu sitter jag hemma själv, min karl är och jobbar, han har jobbat de två senaste helgerna men idag ska allt vara klart, så nu måste de jobba tills allt är perfekt. Stackarn, imorgn ska han ju upp och jobba igen eftersom det är vanlig arbetsvecka,
 
Imorgon börjar även jag jobba igen efter två veckors ledighet, ska bli skönt att få komma tilbaka till rutiner igen och ha något för mig på dagarna.
Saknar dessutom mina fina kollegor. De är de bästa kollegorna man kan tänka sig <3
2013-07-07 @ 19:59:37 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0