Jobbar en tisdag

Sitter inne i köket på jobbet, har min sista rast nu för att samla krafterna inför stängningen.

Igår förresten hann jag med en hel del efter jag bloggade, först åkte jag och joel till Väsby för att luncha, sen mot Märsta för att släppa av joel och sen vidare till frisören, klippte av en bra bit. Vilket är skönt nu när värmen kommer. Åkte sedan hem för att mysa lite med jimmy som efter ett tag åkte iväg till berga för att mecka bil, då drog jag iväg Sandra till gymet, när vi kom dit var hon inte så taggad så körde mina 25 minuter på cross trainen och lite olika styrka. Sen tog vi bilen mot solariumet, enligt Sandra tog jag ett av de starkare solariumen men ansiktsolen fungerade inte och knappt den på resten av kroppen heller, så det var totalt bortkastade pengar.
Vi kastade oss i bilen igen och begav oss hemåt för att duscha och göra oss klara för bion Carro hade bokat, vi såg baksmällan 3 vilket var en rolig film, bättre än tvåan men sämre än ettan. Var väl hemma strax efter tolv och kunde såklart inte somna, så var lagom trött imorse när klockan ringde.

2013-06-04 @ 17:41:14 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0