Älskar att fylla år

Ligger hemma i soffan och väntar på att min karl ska komma hem från träningen, är redan trött men vet att han vill kolla på både Sveriges mästerkock och efterlyst innan han är hemma.

Tänkte berätta vad jag fick igår, har inte tagit kort på det än, men om ni vill så kan jag göra det senare.
Av mormor och manma fick jag;
- ett par vaxade byxor
- trippeltång
- nagellack
- ansikts tvätt
- ett armband (det ni såg på bild)
- den fina svarta scarfen med dödskallar
- lite smink

Av Jimmy fick jag en fin lila resväska, han har äntligen lovat mig att vi ska boka en resa. Så en ordentlig resväska var ju behövligt!

Av Jimmys föräldrar (och Bamse såklart!) fick jag ett present kort på kicks (köpte två O.P.I lack idag) och en ljudbok.

Tror detta var allt, hade gäster hela dagen från typ 15 tills det var dags att lägga sig.
På lördag ska det firas igen! Först mormor som fyller 72 år då och sen ska vi ut och äta några vänner i Sigtuna. Love it!

2013-03-13 @ 22:16:26 Mobilblogga Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0