Lycklig lycklig lycklig

Hela dagen idag har jag känt ett lycko rus, äntligen kanske det vänder i livet lite. Har haft ett par jobbiga månader (något som jag kanske inte riktigt har visat utåt) men nu är det slut med det. Dagen blev inte sämre heller när min karl tittade in på jobbet runt sex och bara hängde lite med mig. Sådana överaskningar gör mig glad.
Fick jobba över också eftersom vi skulle byta kassa system. Kom hem för ca en timma sedan. Men trots detta kan jag inte känns något annat än lycka.
Just nu befinner jag mig där jag vill vara. I sängen, med min karl bakom mig som kramar mig hårt i sömnen och snarkar mig i örat <3. Vad tusan kan jag mer begära?

2013-03-26 @ 23:03:34 Mobilblogga Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0