Vårstädning

Har precis satt mig i soffan.
Planen för dag var egentligen att jag skulle ligga i sängen/soffan och glo på tv hela dagen, men så blev inte fallet, eller... Jag låg ju i sängen till typ tolv-ett någon gång, men sen satte jag igång med att köra hårinpackning (mitt hår är väldigt torrt nu efter alla blekingar) och sen började jag städa. Nu är det upplockat över allt, en maskintvätt är igång, diskmaskinen är ur plockad och ny smutsig disk ligger där, det är dammat (till och med lister och dörrar är dammade!) dammsuget över allt inklusive soffan som faktiskt var svart under allt och så har jag precis moppat klart alla golv.
Så nu sitter jag här och väntar på att golven ska torka så jag kan göra det sista. Synd att det är minus grader ute, annars kunde jag även tagit tag i fönstrena. Men det kanske jag kan överlåta till Jimmy? Jag har ju gjort allt annat :-P

Ska väl börja med maten oxå, det är beställt lax till middag ikväll

2013-03-21 @ 15:09:33 Mobilblogga Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0