28/5-13


Dagarna hemma i Sverige rullar på, i söndags tog jag och sandra med oss Conrad till brandstationen som hade öppethus, mest för att Sandra skulle kolla snygga killar. Tyvärr var Conrad inte riktigt på humör, så vi åkte därifrån ganska snabbt.
Igår hängde vi en stund på gymet och sen vidare mot jobbet.
Idag drog vi först iväg till Väsby centrum men bestämde oss sen efter lite shoppande att åka till Sollentuna centrum som har lite större utbud på butiker, fattig blev jag men även flera saker rikare, jag som bara skulle köpa jeans....
Just nu ligger jag på balkongen och solar lite, ikväll ska vi hem till Jimmys kusin då hennes barn fyller år....

2013-05-29 @ 00:15:22 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0