För dig farbror Barbro

Jag har i veckan lekt hitler mot Sandra om att hon aldrig bloggar, så de två senaste dagarna har jag fått smakat på samma medicin. Jäklar vad hon hetsar.
Så nu skriver jag ett inlägg om något?
Balkongen har ni ju redan sett, och framför allt Sandra som var med på "invigningen" och dagen efter.
Vi kollade på ESC i lördags också såklart, Danmark vann såklart, fanns även andra bra låtar men gillade nog Danmark mest.
Igår var det jobb som stod på schemat igen. Hela dagen med Jenny, kunde ju inte bli bättre, kommer sakna henne när hon om 6 veckor lämnar mig.
Idag står det gym på schemat, och vid tre kommer mormor över på kaffe. Och det är allt....
Borde väl börja packa väskan också, vi åker ju om två dagar!!
London here we come!

2013-05-20 @ 09:59:35 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0