London baby!

Sitter just nu på hotellrummet, klockan är snart 10, Carro håller på och gör sig klar och jag är redan klar.
Planen för idag är shopping hela jäkla dagen! Love it!
Gårdagen blev ganska lugn, tog ett tag att komma till hotellet och deras tunnelbana ska vi inte prata om! Dessutom fanns det inga rulltrappor, bara trappor och vi skulle typ längst ner, nej rörigt var det iaf.
Sen kom Sam till oss här i paddington och vi åt middag och drack lite, jag och Carro fick i oss ganska bra med alkohol och hade hur skoj som helst! Stackars Sam skulle upp och jobba idag och dessutom gå på möte så han tog det lugnare, men ikväll lovade han en riktigt vild kväll!
Idag är det som sagt shopping på dagens lista! Vi frågade Sam vart vi skulle ta oss och han sa Oxford circus så vi åker dit och shoppar sönder oss! Imorgon står sightsing på listan, då ska vi åka röda dubbelbussar, deras söta taxi bilar, äta på Gordon Ramsys restaurang och massa annat!

Även fast jag egentligen bara sett landsbygden och paddington så älskar jag redan London!

2013-05-23 @ 11:08:23 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0